Wakacje, szkoła czy polityka – na co postawiły sieci handlowe w III kwartale? Badanie IMM
  • 0
  • 4
28.10.2015

Wakacje, szkoła czy polityka – na co postawiły sieci handlowe w III kwartale? Badanie IMM

W tym roku lato było wyjątkowo gorące. Upały zniechęcały do myślenia o 1 września i zakupie szkolnej wyprawki. Jak poradziły sobie z tym sieci handlowe? O czym w letnie miesiące dyskutowali internauci? Co kupowali przed wakacyjnymi wyjazdami? Czy znaleźli przystępną ofertę szkolnych akcesoriów? Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował publikacje na temat poszczególnych sieci handlowych w III kwartale 2015 r.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54882 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

28 października 2015