1 2 0 0 0 16.10.2015JZO w kampanii ostrzega przed niebieskim światłem (wideo)8 października – w Światowym Dniu Wzroku – firma JZO zainaugurowała kampanię „Stop Blue Light”. Promuje ona powłoki antyrefleksyjne na soczewki okularowe Ideal Max Blue UV. Nadmiar niebieskiego światła pochodzącego z urządzeń cyfrowych jest szkodliwy dla wzroku – działania mają podnosić świadomość tego faktu.
0 1 0 0 0 16.10.2015Szef PepsiCo: model biznesowy agencji reklamowych może się załamaćJak twierdzi Brad Jakeman, prezes PepsiCo, agencjom reklamowym nie udało się dotrzymać kroku zmianom rynkowym. Podczas konferencji Masters of Marketing w Orlando wyraził on obawę, że obecny model nie przetrwa.
0 1 0 0 0 16.10.2015Samopoczucie i motywacja pracowników w Europie – „Barometr pracownika Edenred-Ipsos 2015” (infografika)Blisko 60% pracowników w Polsce jest niezadowolonych z poziomu swoich zarobków. Równocześnie około 40% zatrudnionych uważa, że ich motywacja do pracy spada. 7 na 10 osób jest zdania, że oferowane świadczenia pozapłacowe są ważne przy wyborze pracodawcy i osłabiają chęć zmiany firmy. To wyniki badania „Barometr Pracownika 2015”, przeprowadzonego przez agencję badawczą Ipsos na zlecenie firmy Edenred.
1 4 0 0 0 16.10.2015„Siła jest w nas!” – kampania województwa lubelskiego (wideo)„Siła jest w nas!” – kreacje z takim hasłem pojawiły się m.in. na ulicach polskich miast. Inicjowały kampanię promującą województwo lubelskie. Działania prowadzone są w kraju i poza jego granicami.
4 2 0 0 0 15.10.2015Blogerki w kampanii „Hello, CCC” (wideo)Pięć polskich blogerek zajmujących się modą wzięło udział w kampanii CCC. Macademian Girl, Jessica Mercedes Kirschner, Radzka, Styloly i Deynn opracowały dla firmy własne stylizacje z wykorzystaniem produktów marek Lasocki oraz Sprandi.
1 1 0 0 0 15.10.2015Ruszyła kampania reklamowa szczoteczek Jordan Individual (wideo)Marka Jordan rozpoczęła kampanię reklamową linii szczoteczek Individual 2015. Działania reklamowe ruszyły w październiku i potrwają do końca miesiąca.
0 1 0 0 0 15.10.2015Diamant wybrał agencję PRPfeifer & Langen, producent cukru marki Diamant, po raz kolejny powierzył działania PR agencji Quality Public Relations. Umowa projektowa obejmuje działania w prasie, w Internecie oraz zakup mediów.
0 1 0 0 0 15.10.2015Bielmar wybrał agencję do obsługi marki PalmaKonkurs rozpisany przez firmę Bielmar na nową platformę komunikacji dla marki margaryny Palma wygrała firma S4. Pierwszą realizacją agencji będzie kampania bożonarodzeniowa, która rozpocznie się w listopadzie.
0 1 0 0 0 15.10.2015MediaCom Warszawa obronił budżet firmy BayerPrzetarg na obsługę mediową firmy Bayer wygrał MediaCom Warszawa. Obronił tym samym ten budżet.
0 1 0 0 0 15.10.2015Robert Lewandowski na szczycie rankingu najpopularniejszych polskich sportowców – ARC Rynek i OpiniaOd czterech lat Robert Lewandowski jest w czołówce najpopularniejszych polskich sportowców. Największy skok znajomości w rankingu ARC Rynek i Opinia piłkarz odnotował po 2011 r., kiedy to z 32. pozycji awansował na 2. miejsce, zajmując pozycję zaraz za Adamem Małyszem.