W ramach kampanii Zalando zaprasza klientów do podzielenia się historiami o zmianach
AdvertisementAdvertisement
  • 0
  • 9
24.09.2020

W ramach kampanii Zalando zaprasza klientów do podzielenia się historiami o zmianach

Kampanią „Zmiana to niekończąca się historia” Zalando rozpoczyna sezon jesień-zima 2020. Głównym przesłaniem działań jest akceptacja dla różnorodnych, autentycznych i osobistych przeżyć tego wyjątkowego roku i zaproszenie klientów do podzielenia się swoimi historiami zmian.

Rok 2020 dla wielu z nas wiąże się z istotnymi zmianami. W rzeczywistości zmiany wokół nas zachodzą bez przerwy – nie tylko w tym wyjątkowym roku. Bohaterką kampanii jesień-zima 2020 jest brytyjska aktorka Patricia Allison, znana z roli panseksualnej licealistki Oli Nyman w serialu komediowym „Sex Education” Netflixa. Działania koncentrują się na zmianach. Prezentują ludzi, którzy odkryli siebie na nowo. Prawdziwe, życiowe historie mają inspirować innych, by poczuli się gotowi do zmiany.

Interaktywna kampania prezentuje nowe spojrzenie na modę i jej przekaz. Marka zaprasza swoją społeczność do podzielenia się osobistymi historiami zmian za pośrednictwem social mediów. Zaproszeniem do ich przesłania są cztery klipy z udziałem Allison i towarzyszącej jej grupy aktorów, którzy pokazują osobiste chwile odkrywania siebie na nowo.

To młody mężczyzna idący na pierwszą randkę z osobą tej samej płci, para tańcząca w pustej sali balowej, przestrzegająca zasad dystansu społecznego, również młoda kobieta szczęśliwa sama w swoim mieszkaniu po rozstaniu z kłótliwym partnerem. Zmiana, którą przeżywają postacie w klipach, ma dać widzom siłę i bodziec do zrobienia tego samego.

„Zmiana to niekończąca się historia. Opowiedz nam swoją” – to hasło spotu, które bezpośrednio zaprasza widzów do odwiedzenia profili Zalando na Instagramie i TikToku i dodania swoich historii.

Historie wybrane spośród przesłanych zostaną przedstawione jako filmy krótkometrażowe z udziałem Allison i towarzyszących jej aktorów. Filmy wyreżyseruje Sara Dunlop, laureatka Cannes Lion, która kierowała kampaniami m.in. dla Facebooka, Burberry i marki Levi’s. Autorzy historii zostaną oznaczeni w filmach. Zdjęcia do kampanii zostały wykonane przez Toma Craiga. Autorem stylizacji jest Raphael Hirsch.

  • 9
W ramach kampanii Zalando zaprasza, by opowiadać historie o zmianach

W ramach kampanii Zalando zaprasza, by opowiadać historie o zmianach

24 września 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.09.2020

UOKiK nakłada wielomilionowe kary na BNP Paribas, Millennium i Santander Bank

Prezes UOKiK Tomasz Chróstny uznał za niedozwolone klauzule dotyczące zasad ustalania kursów walut, na podstawie których naliczane są raty kredytów indeksowanych m.in. do euro i franka szwajcarskiego. Nałożył na banki kary finansowe w wysokości: 26,6 mln zł dla BNP Paribas, 10,5 mln zł dla Millennium oraz 23,6 mln zł dla Santander Banku. Zakazał również stosowania zakwestionowanych klauzul.