0 1 0 0 0 4.01.2006Pretendenci do tytułu Człowiek Roku, Dziennikarz Roku, Medium Roku i Reklamodawca RokuZnane są już nazwiska osób i nazwy firm - kandydatów do Impactorów - nagród Polskiego Przemysłu Reklamowego. Na podstawie propozycji przesłanych przez środowisko reklamowe, redakcja Forbes ogłosiła listę nominowanych.
0 1 0 0 0 4.01.2006CIM – międzynarodowe dyplomy z marketingu – alternatywa dla studiów MBA27 stycznia odbędzie się inauguracja międzynarodowego programu szkoleniowego z marketingu - CIM Professional Diploma in Marketing.
0 1 0 0 0 4.01.2006Nowe projekty Infinity GroupInfinity Group zrealizowała cztery nowe projekty: dla firm z branży finansowej, motoryzacyjnej oraz z segmentu sport-lifestyle. Firma rozpoczęła współpracę z kolejną instytucją finansową, CitiFinancial i wdrożyła projekty dla Citibank Handlowy oraz marek Castrol i Puma.
0 1 0 0 0 4.01.2006Jak zdobyć Kalendarz Pirelli 2006?W najbliższą niedzielę, 8 stycznia, podczas XIV Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można zdobyć najnowszą edycję najsłynniejszego na świecie kalendarza - Kalendarza Pirelli 2006. Podczas polskiej premiery 15 grudnia 2005, która miała miejsce w stylowych wnętrzach Pałacu Prymasowskiego w Warszawie, Kalendarz otrzymali wybitni przedstawiciele świata kultury, sztuki, muzyki, sportu oraz motoryzacji. Teraz może otrzymać go także zwycięzca licytacji. Całkowity dochód z aukcji zostanie przeznaczony na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
0 1 0 0 0 4.01.2006Słodki Finał WOŚPTegoroczny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy 8 stycznia 2006 r. osłodzą cukierki ozdobione wielkoorkiestrowym serduszkiem.
0 2 0 0 0 4.01.2006Zielone światło dla biur podróży – internauci jadą na zimowy urlopPrzed nami czas wyjazdów, ferii oraz zimowego odpoczynku z dala od pracy, zgiełku i codziennych obowiązków. Z raportu ”Turystyka internautów” opracowanego przez Gemius SA, Travelplanet.pl oraz Wakacje.pl wynika, że prawie 30 proc. internautów zamierza w ciągu najbliższych trzech miesięcy skorzystać z oferty biur podróży i udać się na zasłużony odpoczynek. Jednak, chociaż tak duża liczba osób zdecydowała się na zimowy wyjazd, aż 60 procent z nich nie dokonało jeszcze rezerwacji wycieczek. Dla pracowników biur podróży i portali turystycznych jest to wyraźny sygnał do wzmożonej pracy.
0 1 0 0 0 4.01.2006Świąteczne zwierzątko S4Klienci Agencji Reklamowej S4 z siedzibą w Krakowie w wigilijny wieczór mieli okazję usłyszeć zwierzątko przemawiające ludzkim głosem.
0 1 0 0 0 3.01.2006„Strefa dobrych cen” w McDonald’s4 stycznia w restauracjach McDonald’s na terenie całego kraju rusza kolejna odsłona programu „Strefa dobrych cen”. Objęte nim produkty dostępne są w nowej cenie 2 zł.
0 1 0 0 0 3.01.2006„NOWY DZIEŃ” ma agencję reklamową full serviceAgora wybrała agencję reklamową S4 do obsługi full service dziennika „NOWY DZIEŃ”. Agencja została wyłoniona w drodze konkursu, w którym brały również udział agencje Publicis, Cytryna oraz Testardo Red Cell.
0 1 0 0 0 3.01.2006Elitarny Travel OnePortal www.TravelOne.pl, skupiający takie serwisy jak www.SkiOne.pl, www.Grecja.com.pl, www.Turcja.com.pl czy www.Chorwacja.pl, został wyróżniony przez Elitarny Katalog Stron.