0 1 0 21.04.2006One-2-One – pierwsze mobilne IPOOne-2-One, jako pierwsza grupa kapitałowa, specjalizująca się w wykorzystaniu komunikacji mobilnej, planuje wejść na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie. Pozyskane fundusze zostaną przeznaczone na rozwój projektów wewnętrznych oraz wzmocnienie ekspansji zagranicznej.
0 1 0 21.04.2006Lech Pils wspiera klub piłkarski Lech Poznań z TEQUILAPolskaPod hasłem „Kolejorzowi! Na nową murawę” Kompania Piwowarska prowadzi akcję promocyjną dla marki Lech Pils. Działania skierowane są do kibiców Lecha, a ich celem jest wsparcie klubu piłkarskiego Lech Poznań oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja TEQUILAPolska.
0 1 0 21.04.2006Carrefour Polska partnerem konkursu Elite Model LookJuż w najbliższy weekend w 8 największych miastach na terenie całego kraju odbędą się castingi do Elite Model Look - międzynarodowego konkursu modelek. Zwyciężczyni konkursu reprezentować będzie Polskę w światowych eliminacjach Elite Model Look.
0 1 0 21.04.2006Wiosenne animacje Nivei w hipermarketach i drogeriachAgencja Sales Link przygotowała i realizuje akcję animacyjno-konsultacyjną „Nivea Wiosna” wybranych marek Nivea Polska (Grupa Beiersdorf). Celem jest wzmocnienie świadomości promowanych produktów, dotarcie do nowych konsumentek oraz wzrost sprzedaży. Akcja potrwa do początku czerwca.
0 4 0 21.04.2006Wyniki Megapanel PBI/Gemius za luty 2006 r.Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius S.A., współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius”, będącego standardem pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za luty 2006 roku.
0 1 0 21.04.2006Internetowa Jurajska20 kwietnia Jurajska Spółdzielnia Pracy uruchomiła nowy serwis internetowy, który jest kontynuacją zmian zapoczątkowanych jeszcze w 2005 roku. Rok temu kierownictwo firmy podjęło decyzję o zmianie logo firmy. Ta strategiczna decyzja została poprzedzona licznymi analizami i badaniami marketingowymi. Działanie to było pierwszym krokiem w przejściu na wyższy poziom komunikacji z rynkiem i konsumentami. Rok 2005 minął na przeprojektowywaniu etykiet wód i napojów Jurajskiej Spółdzielni Pracy, tworzeniu nowych materiałów POS, reklam oraz spotów. Wszystko w celu lepszej komunikacji cech wizerunkowych firmy i jej produktów.
0 1 0 21.04.200623 kwietnia RMF Classic zaprasza do udziału w akcji „Książka na wydaniu”W najbliższą niedzielę (23 kwietnia) RMF Classic po raz drugi aktywnie włączy się do obchodów Światowego Dnia Książki. Na antenie radia ludzie kultury będą opowiadać o swojej pierwszej lub najważniejszej książce w życiu. Na tę okoliczność RMF Classic przygotował również specjalną akcję „Książka na wydaniu”.
0 1 0 20.04.2006Warszawa w międzynarodowych mediach20 kwietnia br rozpoczyna się kampania reklamowa Warszawy, która dotrze do milionów odbiorców na całym świecie. Spoty telewizyjne promujące stolicę Polski w międzynarodowej stacji BBC World oraz reklama prasowa w prestiżowej gazecie International Herald Tribune to rezultaty działań fundacji Warsaw Destination Alliance, która od czterech lat pracuje nad budowaniem pozytywnego wizerunku miasta na świecie.
0 1 0 20.04.2006IMR –advertising by PR dla męskiej sprawy"Tanita for men" - krem do usuwania zbędnego owłosienia z klatki piersiowej, pleców, przedramion i nóg - to kolejny produkt przeznaczony dla mężczyzn w portfolio IMR. Jego producentem jest nasz rodzimy Unicolor. Firma zdecydowała się powierzyć obsługę meskiej Tanity IMRowi ze względu na doświadczenie agencji z kontrowersyjnymi tematami m.in. zaburzeniami płodności u mężczyzn (obsługa ProMenu – suplementu diety dla przyszłych ojców).
0 1 0 20.04.2006Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz – podsumowanie seminariumRozmowy przez telefon, rozwój nowych technologii, e-maile, to wszystko sprawia, że w biznesie zapominamy, iż kontaktujemy się tak na prawdę z drugą – realną osobą. Właśnie ta idea - bezpośredniego kontaktu - przyświecała seminarium zorganizowanemu przez Stowarzyszenie Managerów Call Center: Z klientem przez telefon. Ze sobą twarzą w twarz. Business Connections Seminar&Call Center Managers’ Get Together.