Espresso

4 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.03.2005

Just dla Banku BPH „Pożyczka od ręki”

Ruszyła tegoroczna edycja telewizyjnej kampanii reklamowej „Pożyczka od ręki” Banku BPH. Strategia komunikacji wraz z konceptem kreatywnym została opracowana i zrealizowana przez agencję reklamową Just. Pierwsza edycja „Pożyczki od ręki” została zrealizowana w ubiegłym roku i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Just pracuje dla Banku BPH od 2003 roku. W tym czasie przeprowadzono skuteczną kampanię rebrandingową, a Bank pod nową nazwą Bank BPH umocnił swoją pozycję na rynku.

3 marca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2005

Mapy Świata – nowa bezpłatna seria do domowej biblioteki „Gazety Wyborczej”

„Mapy Świata. Ilustrowany atlas świata w 24 odcinkach" to nowy cykl bezpłatnych wkładek w "Gazecie Wyborczej", który rozpocznie się 15 marca 2005. W ramach cyklu ukaże się 24 złożonych plakatów przedstawiających mapy świata, kontynentów i regionów a także mapy tematyczne. Jest to kolejna seria wydawnicza "Gazety Wyborczej" o wysokich wartościach edukacyjnych. Znakomicie uzupełni "domową bibliotekę", w której znajdują się już Kolekcja literatury, Encyklopedia oraz wiele bezpłatnych dodatków edukacyjnych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2005

„DYSTRYBUCJA KONTROLOWANA” Polskich Książek Telefonicznych

Książki telefoniczne są specyficzną kategorią produktu. Strona tytułowa katalogu stanowi bardzo ważny element komunikacji, a wydawcy prześcigają się w pomysłach na skuteczniejsze dotarcie do właściwych odbiorców i wyróżnienia się od konkurencji. Polskie Książki Telefoniczne poza prowadzeniem aktywnych działań reklamowych, które obejmowały niemalże wszystkie media, wykazały się oryginalnością nie tylko w doborze kreacji, ale także w podejściu do zwiększenia efektywności swojej sieci dystrybucji.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2005

Butelka za butelkę-1,5 miliona napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite za darmo!

Kupując jedną butelkę napoju chłodzącego można wygrać drugą butelkę o tej samej pojemności napojów Coca-Cola, Fanta Pomarańczowa, Fanta Lemonic lub Sprite. Taką promocję zaproponowała konsumentom firma Coca-Cola HBC Polska. Sprzedaż napojów objętych promocją prowadzona jest na terenie całego kraju pod hasłem „Odkręcaj codziennie i wygrywaj!” i obejmuje zakup napojów: Coca-Cola, Fanta Pomarańczowa, Fanta Lemonic oraz Sprite w opakowaniach 500 ml PET. Pod nakrętkami 1 500 000 butelek ukryto symbole dające prawo do uzyskania drugiej butelki za darmo. Odebrać nagrodę można w blisko 25 tys. sklepów spożywczych i samoobsługowych na terenie całego kraju, które są oznaczone specjalną naklejką. Nagrody można odebrać do końca marca 2005 r.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
3.03.2005

Po półrocznej przerwie ZFPR wznowił „Śniadania prasowe”

Śniadania prasowe” to jeden z projektów edukacyjnych Związku Firm Public Relations, którego celem jest przybliżenie konsultantom i pracownikom PR specyfiki pracy różnych mediów oraz poprawa jakości kontaktów między środowiskiem dziennikarskim i PR. Formuła spotkania przewiduje niezobowiązującą rozmowę ze znaną osobą świata mediów. Na spotkania zapraszani są gości reprezentujących różne specjalności zawodowe z branży medialnej i nie tylko (redaktorzy naczelni, wydawcy, etc.). Przy porannej kawie i rogalikach eksperci chętnie dzielą się swoimi spostrzeżeniami i zdradzają wiele niedostępnych dla zwykłych śmiertelników tajników swoich zawodów . Idea Śniadań zaczerpnięta jest z prac brytyjskiego Public Relations Consultants Association (PRCA), które organizuje takie spotkania z wielkim sukcesem od kilku lat.

Poprzednie Następne