W maju dalsza poprawa nastrojów konsumenckich
  • 0
  • 1
31.05.2011

W maju dalsza poprawa nastrojów konsumenckich

Według najnowszego badania Ipsos, w maju ponownie wzrósł optymizm konsumentów. Po gwałtownym obniżeniu nastrojów w marcu jest to drugi miesiąc poprawy. Mierzony przez Ipsos wskaźnik optymizmu konsumentów osiągnął poziom 83,5 pkt (+4 pkt). Nadal jednak nie powrócił jeszcze do poziomu sprzed marcowego spadku, choć obecnie różnica w stosunku do najwyższego poziomu zanotowanego w tym roku wynosi tylko 3 pkt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 maja 2011