W kwietniu start kampanii promującej szkolnictwo zawodowe
  • 0
  • 1
19.03.2013

W kwietniu start kampanii promującej szkolnictwo zawodowe

Z początkiem kwietnia wystartuje kampania, której celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów gimnazjów kontynuacją nauki w szkołach kształcących w zawodach. Akcja jest jednym z zadań projektu Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej (KOWEZiU).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 marca 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.03.2013

Czego marki kosmetyczne oczekują od blogerów? – infografika

Dla niemal połowy badanych specjalistów od social media najważniejsze we współpracy marek kosmetycznych z sieciowymi liderami opinii jest dostosowanie produktu i akcji promocyjnej do stylu bloga. To jeden z wniosków drugiej części badania „Jak wywrzeć wpływ na decyzje internautów w kontekście marek kosmetycznych”, przeprowadzonego przez dom badawczy Maison, Interactive Research Center oraz agencję Buzz Media.