0 1 0 30.06.2013E-mail popularniejszym narzędziem zakupowym niż media społecznościowe, blogi i rekomendacjeBrytyjscy i amerykańscy konsumenci i marketingowcy częściej poszukują informacji o produktach za pomocą e-maila niż poprzez media społecznościowe, blogi czy kanał mobilny. Wskazują na to wyniki badania The Economist Intelligence Unit.
1 1 0 28.06.2013Komisja Etyki Reklamy oceniła reklamy Theraflu, 4 Life Direct oraz Wzrostanu (wideo)W czerwcu KER uznała reklamy Theraflu, 4 Life Direct oraz Wzrostanu za naruszające Kodeks Etyki Reklamy. Skargi wnieśli konsumenci.
1 1 0 28.06.2013Multikino promuje wakacyjną ofertę dla rodzin (wideo)Multikino i Radio Zet przygotowały ofertę wakacyjną dla rodzin z dziećmi. Rodzice, którzy przyjdą do kina ze swoimi pociechami, mogą kupować bilety rodzinne i płacić za nie tyle co dziecko. Ofercie towarzyszy ogólnopolska kampania „Rodzina do kina”.
0 2 0 28.06.2013Książęce z kampanią outdoorową promującą lokalne pubyMarka Książęce promuje lokale gastronomiczne serwujące piwo marki i wspiera je ogólnopolską kampanią outdoorową. Na billboardach w około 200 polskich miejscowościach znajdą się zaproszenia do wybranych 500 lokali.
0 2 0 28.06.2013Slogan reklamowy Heyah zamiast kodu CAPTCHA – kampania z wykorzystaniem AdvertWayZ początkiem lipca rozpocznie się kampania promująca wakacyjne pakiety SMS w sieci Heyah, wykorzystująca system AdvertWay.
0 1 0 28.06.2013Nowa identyfikacja wizualna Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SARPodczas walnego zebrania członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, które odbyło się 25 czerwca, została zaprezentowana nowa identyfikacja wizualna organizacji.
0 1 0 28.06.2013PromoHolding – nowa grupa reklamowaZ końcem czerwca w Krakowie powstał PromoHolding. W skład nowej grupy reklamowej wchodzą: PromoAgency, PromoPixel, drukarnia Aara oraz Seokraci.
1 1 0 28.06.2013Intermarché ścina ceny – kampania „Wielka rewolucja cenowa” (wideo)W Intermarché trwa kampania wizerunkowa „Wielka rewolucja cenowa”. Jej założeniem jest tworzenie wizerunku supermarketów jako sieci handlowej oferującej klientom produkty w atrakcyjnych cenach.
0 6 0 28.06.2013Wyniki Megapanelu za kwiecień 2013 r. ze zmienionymi zasadami grupowaniaPBI i Gemius opublikowały wyniki badania Megapanel za kwiecień 2013 r., z nowymi zasadami grupowania.
0 1 0 28.06.2013Procter & Gamble rozpoczyna program na rzecz matek i dzieci z BirmyProcter & Gamble wspólnie z fundacją Clinton Global Initiative prowadzi akcję dostarczania wody pitnej do miejsc, w których jest ona niedostępna. By uczcić wręczenie sześciu miliardów litrów wody, firma ogłosiła rozpoczęcie programu na rzecz polepszenia stanu zdrowia matek i dzieci w Birmie.