W jesiennej kampanii Carrefoura Napoleon kontroluje świeżość produktów (wideo) - Marketing przy Kawie
W jesiennej kampanii Carrefoura Napoleon kontroluje świeżość produktów (wideo)
  • 1
  • 1
2.11.2016

W jesiennej kampanii Carrefoura Napoleon kontroluje świeżość produktów (wideo)

Jesienna odsłona kampanii marki Carrefour z Napoleonem ma przypominać o różnorodności i jakości produktów w ofercie świeżej żywności. Spot telewizyjny jest przypomnieniem wiosennej edycji działań.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55460 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 listopada 2016

1 listopada 2016