W jakie reklamy internauci klikają najczęściej? – badanie Gemiusa
  • 0
  • 1
9.06.2015

W jakie reklamy internauci klikają najczęściej? – badanie Gemiusa

Spośród 12 analizowanych przez Gemiusa krajów Europy Środkowo-Wschodniej to w Polsce internauci najczęściej klikają w wyświetlane reklamy. Średni CTR wynosi 0,68 proc. Na drugim miejscu znajdują się Bułgaria i Słowenia, osiągając tę samą wartość współczynnika klikalności (0,49 proc.). Trzecia lokata przypadła Litwie (0,42 proc.).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

hohoh

9 lat temu

przypadkowe, niezamierzone kliki w reklamy stanowią olbrzymi procent we wskaźniku.

Bo pewnie nikt nie zbadał przypadkowych klików w reklamę z powodu nietrafienia myszką w krzyżyk zamykający reklamę - a takie reklamy interstitial - najbardziej denerwujące, gdzie klient szuka sposobu jak szybko ją zamknąć - są najdroższe.

8 czerwca 2015