1 1 0 0 0 7.09.2015Kampania reklamowa Orange Energia (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca usługi dostawcy energii elektrycznej Orange Energia. W reklamie występuje Małgorzata Kożuchowska jako Natalia Boska – bohaterka serialu „Rodzinka.pl”.
0 4 0 0 0 7.09.2015IX Targi e-Handlu już za miesiąc14 października na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się IX edycja Targów e-Handlu. Podczas wydarzenia będzie można zapoznać się z ofertą blisko 150 wystawców z Polski i zagranicy.
0 1 0 0 0 7.09.2015Forum Nowe Japońskie Technologie 2015. „Foto. Animacja. Grafika”23 października w Krakowie odbędzie się po raz drugi Forum Nowe Japońskie Technologie. Tegoroczna edycja poświęcona będzie m.in. takim zagadnieniom, jak postprodukcja w fotografii, animacja 3D, digital painting czy obróbka cyfrowa.
2 1 0 0 0 7.09.2015Virgin Mobile zachęca: „Daj się rozpieścić” (wideo)Operator Virgin Mobile rozpoczyna nową odsłonę kampanii reklamowej pakietu „#BezLimitu za 29 zł”. Bohaterką spotu jest babcia – symbol dobroci i opiekuńczości.
0 1 0 0 0 7.09.2015BOŚ wybrał dwie firmy do obsługi mediowejBank Ochrony Środowiska rozstrzygnął konkurs na planowanie oraz zakup mediów. Do współpracy wybrał dwa domy mediowe: Value Media (część Group One) i Havas Media.
0 2 0 0 0 7.09.2015Dom badawczy Maison: Żytnia Extra nie straciła dobrej reputacjiKampania reklamowa „Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią” wymknęła się spod kontroli i odbiła głośnym echem w mediach. Wizerunkowo jednak marka nie straciła wiele – wynika z badania opinii przeprowadzonego przez dom badawczy Maison na zlecenie Fundacji na rzecz Reputacji Marki „Premium Brand”.
1 1 0 0 0 7.09.2015Bank Millennium promuje możliwość przechowywania kart lojalnościowych w mobilnej aplikacji (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca aplikację mobilną Banku Millennium, która umożliwia przechowywanie kart lojalnościowych. O jej zaletach opowiada Radosław Kotarski – prowadzący internetowy program „Polimaty”.
5 2 0 0 0 7.09.2015Wargorr – kosmiczny bohater nowej kampanii Wedla (wideo)Marka Wedel zaprezentowała bohatera nowej kampanii reklamowej. Jest nim kosmita Wargorr, który przybył na Ziemię w poszukiwaniu dziecięcej radości. Ta postać pojawiła się już w fazie teaserowej akcji.
0 6 0 0 0 7.09.2015Content marketing w natarciu – badanie HG Media InternationalW 2014 r. dwie trzecie klientów agencji PR zwiększyło wydatki na content marketing – pokazuje badanie przeprowadzone przez HG Media International. Wzięło w nim udział 26 firm z pięciu kontynentów.
0 2 0 0 0 4.09.2015Medialność miast serialowych (raport PSMM)Press-Service Monitoring Mediów po raz piąty sprawdził, jaki efekt w mediach przynosi lokowanie miejscowości w telewizyjnych produkcjach. Koniem pociągowym zestawienia obejmującego doniesienia medialne na temat miast w kontekście seriali z I kwartału br. okazało się „Prawo Agaty”. Produkcja zaowocowała 877 publikacjami dla Warszawy oraz 502 dla Gdańska. Tym samym miasta te zajęły pierwszą i trzecią lokatę w podsumowaniu.