V&P i MobiJOY! z marką Redd’s
  • 0
  • 1
8.07.2005

V&P i MobiJOY! z marką Redd’s

20 czerwca rozpoczęła się akcja promocyjna piwa Redd’s, należącego do portfolio marek Kompanii Piwowarskiej. W akcji wykorzystano kreację, strategię i komunikację opracowaną i wyprodukowaną przez poznański oddział V&P, mobilną część przedsięwzięcia obsłuży MobiJOY! Mobile Marketing. Nowa promocja pod hasłem „Skąd to foto?” potrwa do 28 sierpnia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 lipca 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2005

Rusza kampania edukacyjna pod hasłem "Oglądaj legalnie"

7 lipca br. w telewizji i Internecie ruszyła nowa kampania stowarzyszenia Sygnał przeciwko kradzieży sygnału telewizyjnego. Kampania telewizyjna prowadzona będzie w oparciu o spoty z udziałem Borysa Szyca (30” i 60”). Będą one emitowane zarówno na kanałach członków stowarzyszenia – Ale kino!, AXN, CANAL +, CANAL + Film, CANAL+ Sport, HBO, HBO2, MTV, MTV Classic, Planete, jak i na kanałach partnerów akcji – Animal Planet, Club, Discovery Channel, Europa Europa, Jetix, Polsat, Polsat Sport, Polsat Zdrowie i Uroda, Reality TV, Romantica, TVN 24, TVN, TVN Style, TVN TURBO. Kanały te bezpłatnie udostępniły stowarzyszeniu swój czas antenowy.