Verbena ponownie z PRO Media House
  • 0
  • 1
16.10.2006

Verbena ponownie z PRO Media House

IDC Polonia, oddział słowackiego potentata na rynku słodyczy i producenta cukierków Verbena, już po raz czwarty powierzył swój budżet mediowy PRO Media House.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50709 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 października 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
16.10.2006

W 2006 roku o 45% wzrośnie liczba maili wysyłanych w kampaniach e-mailingowych

Udział e-mailingu w tworzeniu więzi z klientem oraz w skutecznym docieraniu do nowych odbiorców stale rośnie. Ma to odzwierciedlenie w statystykach wysyłek dokonywanych za pomocą systemu Jet.Mail. W pierwszym półroczu wysłano prawie 29 milionów maili, do końca roku może to być nawet 57 milionów. W porównaniu z rokiem ubiegłym to wzrost o 45% - to główne wnioski z raportu na temat e-mailingu, przygotowanego przez firmę Interactive Marketing Partner należącą do Grupy CR Media Consulting.