0 3 0 0 0 4.08.2009Bluerank o RunecieIlu internautów korzysta z Runetu, jakie są ich zainteresowania i zachowania online, ile kosztują kliki w reklamie kontekstowej, kto jest najlepszym targetem, co zmieni się w najbliższych latach w rosyjskim Internecie i in. przydatne informacje w raporcie opracowanym przez agencję Bluerank.
0 2 0 0 0 4.08.2009Piotr Kownacki – tydzień z medialnego życia byłego Szefa Kancelarii Prezydenta RPPomiędzy 20 a 28 lipca w dziennikach ogólnopolskich ukazało się siedemdziesiąt artykułów komentujących sytuację w Kancelarii Prezydenta RP, w których pojawiło się nazwisko Piotra Kownackiego.
0 1 0 0 0 4.08.2009AdTotal rozszerza ofertęMultimedialna, wieloekranowa sieć reklamowa AdTotal poszerza ofertę o sieć bankomatów eCard oraz serwis internetowy telepolis.pl.
0 1 0 0 0 4.08.2009W Burger King walka do ostatniej kropli sosu4 sierpnia w restauracjach Burger King startuje konkurs, w którym można wygrać cenne nagrody pieniężne i rzeczowe. Odbywa się on pod hasłem „Gringo i Gaucho walczą ZaŻarcie. Do ostatniej kropli sosu” i związany jest z promocją dwóch nowych burgerów: ostrego Gringo oraz łagodniejszego Gaucho.
0 1 0 0 0 4.08.2009G+J współpracuje z BigPointWydawnictwo G+J rozpoczęło współpracę z producentem gier przeglądarkowych, niemiecką firmą BigPoint.
0 1 0 0 0 4.08.2009f25 dla Tribal DDBNowym projektem agencji Tribal DDB jest interaktywna gra stworzona na potrzeby kampanii internetowej nowego produktu firmy Henkel. Materiał video na potrzeby kampanii wyprodukował Interaktywny Dom Produkcyjny f25.
0 1 0 0 0 3.08.2009Metromedia Polska wspiera kampanię „Odmienny stan – odmienne traktowanie”Kampania edukacyjna „Odmienny stan – odmienne traktowanie” dzięki wsparciu nowego partnera będzie widoczna w środkach komunikacji miejskiej.
0 1 0 0 0 3.08.2009Media Evolutions współpracuje z PanMedia WesternAgencja marketingu zintegrowanego Media Evolutions rozpoczęła współpracę z domem mediowym PanMedia Western.
0 1 0 0 0 3.08.2009Ruszyła druga odsłona kampanii „Lepszy Start dla Twojego Dziecka”„Każda ilość alkoholu spożywanego w czasie ciąży może prowadzić do uszkodzenia płodu” – to hasło kampanii informującej o zagrożeniach związanych z piciem alkoholu w czasie ciąży.