VanguardPR odpowiedzialny za promocję nowej marki holdingu Infor.pl SA
  • 0
  • 1
10.11.2010

VanguardPR odpowiedzialny za promocję nowej marki holdingu Infor.pl SA

Współpraca z INFOR.PL będzie się skupiać na działaniach promocyjnych nowego serwisu www.student.infor.pl skierowanego do studentów, absolwentów i młodzieży.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 listopada 2010

9 listopada 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2010

Rusza kampania promująca najnowszy smartfon Nokia N8 w Polsce

W najbliższy weekend rusza sprzedaż Nokia N8 w wybranych sklepach  sieci Nokia Care Point (NCP), a na początku grudnia telefon trafi do sprzedaży detalicznej. Najnowszy smartfon Nokia będzie także dostępny u wszystkich operatorów, jako pierwsi będą mogli zakupić go klienci sieci Orange. Razem ze sprzedażą w NCP rozpoczyna się kampania promująca Nokia N8. Działania obejmują telewizję, Internet, prasę, ambient oraz punkty sprzedaży. Kampania realizowana pod hasłem „Technologia to początek. Włącz wyobraźnię” potrwa do połowy grudnia 2010.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.11.2010

End Year Promotion 2010 – kampania marketingowa marki Nespresso

Od początku listopada do połowy stycznia za zakup wybranego ekspresu Nespresso, konsument otrzyma kupon o wartości 180 zł do wymiany na kawę i akcesoria. Nespresso wprowadza promocję obejmującą działania merchandisingowe, degustacje kawy i vouchery konsumenckie. Działania prowadzone są we wszystkich punktach w Polsce prowadzących sprzedaż maszyn Nespresso, w tym w sieciach Media Markt, Saturn, w sklepach Duka, Villeroy & Boch, Home & Cook oraz w butiku Nespresso w Warszawie.