Użyteczność a popularność serwisów informacyjnych
  • 0
  • 1
6.02.2008

Użyteczność a popularność serwisów informacyjnych

W listopadzie 2007 r. specjalizująca się w audytach użyteczności poznańska agencja Symetria przeprowadziła badanie porównawcze polskich serwisów informacyjnych. Stanowiło on próbę sprawdzenia powiązań roli użyteczności witryn informacyjnych i bogactwa dostarczanych funkcjonalności z ich pozycją w rankingach popularności.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54876 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.02.2008

Headlines Porter Novelli dla Fundacji La Strada

5 lutego, podczas specjalnej konferencji prasowej w Hotelu Rialto w Warszawie, La Strada - Fundacja przeciwko Handlowi Ludźmi i Niewolnictwu zainaugurowała kampanię społeczną „Na dobrej drodze”. Kampanie wspierają znani polscy aktorzy Katarzyna Figura oraz Maciej Kozłowski. Hasło kampanii brzmi: „Więcej wiedzieć o handlu ludźmi to skuteczniej go zwalczać”. Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialna jest agencja Headlines Porter Novelli.