UOKiK: Reklamy wprowadzały w błąd - Marketing przy Kawie
UOKiK: Reklamy wprowadzały w błąd
  • 0
  • 1
26.01.2010

UOKiK: Reklamy wprowadzały w błąd

„Notebook z modemem za 1 zł”, „Najszybszy Internet w komórce. Bez limitu”; „Telefonia cyfrowa za 1 zł przez 2 miesiące” – m.in. takimi hasłami Aster, Vobis oraz operator sieci Era kusili konsumentów. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów uznała, że spółki wprowadziły konsumentów w błąd i nałożyła karę finansową o łącznej wysokości ponad 9 mln zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54897 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2010