Rada Reklamy podsumowuje rok 2009 - Marketing przy Kawie
Rada Reklamy podsumowuje rok 2009
  • 0
  • 6
26.01.2010

Rada Reklamy podsumowuje rok 2009

627 skarg na reklamy wpłynęło w ubiegłym roku do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, organizacji odpowiadającej za samoregulację branży reklamowej w Polsce. Jest to o 26 procent więcej skarg niż w roku 2008 (461 skarg). 624 skargi zostały złożone przez konsumentów, 3 przez podmioty gospodarcze. Komisja Etyki Reklamy, organ orzekający o zgodności przekazu reklamowego z Kodeksem Etyki Reklamy, podjęła w sumie 70 uchwał.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2010