0 1 11.04.2012Unilever z agencją reklamowąkampanie reklamowe TweetAgencja Pełka Creatives rozpoczęła w marcu 2012 współpracę z firmą Unilever.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54857 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 11.04.2012Balticon zadba o public relationsFirma Balticon – operator obsługujący ruch kontenerowy – rozpoczął współpracę z agencją Genesis PR.
0 1 0 0 0 11.04.2012Kampania Eurobanku na nośnikach outdoorowychOutdoorowa odsłona kampanii reklamowej kredytu hipotecznego Eurobanku potrwa przez cały kwiecień (a dotyczy produktu reklamowanego do końca czerwca.
0 1 0 0 0 11.04.2012„Stan e-mail marketingu w Polsce” – raportAż 83% badanych firm stosuje różne elementy kampanii e-mail marketingowych w promocji swojej marki w Internecie. Najwyższy poziom e-mail marketingu prezentują średnie przedsiębiorstwa oraz firmy z branży e-commerce i turystycznej – wynika z raportu „Stan email marketingu w Polsce 2012”, przygotowanego przez ekspertów z GetResponse.
0 1 0 0 0 11.04.2012Rola marketingu we współczesnym świecieForum Odpowiedzialnego Biznesu prezentuje publikację „Wspólna odpowiedzialność. Rola marketingu”, która stanowi zestaw artykułów eksperckich, studiów przypadków, wywiadów i badań rzucających nowe światło na temat marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu. Zawarto w niej przegląd takich trendów marketingowych, jak marketing w Internecie, collaborative consumption, eko-rodzicielstwo czy marketing społeczny.