0 1 0 0 0 19.04.2012Cheesecat rozpoczyna współpracę z FacebookiemFacebook wybrał polską firmę na zaufanego partnera w rozwoju swoich narzędzi marketingowych. Cheesecat.com uzyskał status Preferred Marketing Developer (PMD).
0 6 0 0 0 19.04.2012Najbardziej opiniotwórcze media marca 2012: raportW marcu 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zdobyła „Gazeta Wyborcza”. Inne media odwołały się do informacji z „GW” prawie 900 razy, w tym ponad 200 cytowań dotyczyło sprawy tajnych więzień CIA w Polsce i zarzutów dla Zbigniewa Siemiątkowskiego – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 19.04.2012Trend Micro kontynuuje współpracę z agencją PRFirma Trend Micro, zajmująca się zagadnieniami bezpieczeństwa IT, przedłużyła na kolejny rok umowę z agencją Monday PR.
0 1 0 0 0 19.04.2012Kampania wizerunkowa marki Slime „Gumy nie łapię”Slime to produkt przeznaczony do zabezpieczania i naprawy przebitych opon rowerowych. Marka rozpoczęła kampanę wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Gumy nie łapię”. Kampania potrwa 6 miesięcy.
0 2 0 0 0 19.04.2012Wiosenna kampania outdoorowa sieci E.LeclercWraz z nadejściem wiosny francuska sieć hipermarketów przeprowadza kampanię outdoorową, reklamując sezonowe promocje i wybrane artykuły w niższych cenach. Kampania rozpocznie się 23 kwietnia i potrwa do 8 lipca.
0 1 0 0 0 19.04.2012UOKiK ukarał firmę Polanna z SierosławiaPrezes UOKiK zakwestionowała praktyki spółki Polanna w Sierosławiu (woj. wielkopolskie), nakładając na przedsiębiorcę karę ponad 107 tys. zł. Polanna sprzedaje na specjalnych pokazach pościel wełnianą. Postępowanie w tej sprawie zostało wszczęte przez Prezes UOKiK w październiku 2011 roku, po zawiadomieniu przez miejskiego rzecznika konsumentów w Sosnowcu.
0 4 0 0 0 19.04.2012Aktywność organizacji pożytku publicznego na Facebooku: raportWśród organizacji walczących na Facebooku o wsparcie dla swoich akcji najskuteczniejsza jest Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – wynika z badań przeprowadzonych przez aplikację catNapoleon.com.
1 1 0 0 0 19.04.2012Marcelina Zawadzka w kampanii na rzecz Feminoteki (wideo)Miss Polonia Marcelina Zawadzka wystąpiła w spocie zachęcającym do przekazywania 1% podatku na rzecz Feminoteki – organizacji zajmującej się m.in. zwalczaniem przemocy domowej wobec kobiet.
0 1 0 0 0 19.04.2012Polkomtel z agencją public relationsPolkomtel objął patronatem jedną z kategorii IV edycji konkursu Polish National Sales Awards – key account manager. W związku z tym firma rozpoczęła współpracę z agencją Pełka PR, która zajmie się szeroko zakrojonymi działaniami media relations.
1 1 0 0 2 19.04.2012„Codename: 3”: filmowa premiera nowego Audi (wideo)W drugiej połowie roku do sprzedaży trafi samochód Audi A3. Jego wprowadzeniu na rynek będzie towarzyszyła kampania reklamowa.