Umów się z Novem
  • 0
  • 1
10.09.2010

Umów się z Novem

6 września ruszyła kampania wizerunkowa firmy Novem. Pod hasłem „Umów się z Novem na kawę” firma zachęca do zapoznania się z ofertą oraz prezentuje korzyści wynikające z reklamy efektywnościowej. Działania są prowadzone w internecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

10 września 2010

9 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.09.2010

SMB chce wyeliminować nadużycia przy realizacji megaloterii

Przedstawiciele Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego potwierdzili rozpoczęcie prac mających na celu powołanie panelu eksperckiego, który miałby wypracować zestaw zaleceń i dobrych praktyk pozwalających na wyeliminowanie nadużyć w trakcie realizacji tzw. megaloterii. W ten sposób SMB chce ograniczyć spadek zaufania wobec SMS-owego kanalu komunikacji, spowodowanego nadmierną ilością spamu dystrybuowanego podczas wielkich loterii promocyjnych.