Ufasz anonimom? - Marka ręczy dobrym imieniem - Marketing przy Kawie
Ufasz anonimom? - Marka ręczy dobrym imieniem
  • 0
  • 1
19.08.2005

Ufasz anonimom? – Marka ręczy dobrym imieniem

16 sierpnia br. w 16 miastach Polski pojawiło się 4.200 billboardów z hasłem ,,Ufasz anonimom? – Marka ręczy dobrym imieniem”. Na billboardach w sposób symboliczny zestawione zostały: anonimowość produktów pochodzących od nieznanych i niesprawdzonych producentów z wartościami związanymi z produktami markowymi.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 sierpnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.08.2005

CRM rozsyła SMS'y do klientów i pracowników

Oprogramowanie bs4-Intranet zostało wzbogacone o moduł „Komunikacja SMS”, który pozwala rozsyłać sms'y bezpośrednio z programu CRM. Krótkie wiadomości tekstowe mogą być wykorzystywane w kampaniach promocyjnych. Program umożliwia wyselekcjonowanie grupy kontrahentów i rozesłanie im zindywidualizowanych wiadomości SMS. Inną funkcjonalnością jest mechanizm automatycznych powiadomień do klientów i pracowników, które informują o określonym zdarzeniu zarejestrowanym w systemie.

17 sierpnia 2005