0 1 0 0 0 11.08.2005Pachnący drukAgencja marketingu zapachowego ConSensus Technology wprowadza na rynek nową usługę, która umożliwia drukowanie materiałów reklamowych wraz z wybraną kompozycją zapachową. Prowadzone są już rozmowy z pierwszymi klientami.
0 1 0 0 0 11.08.2005Aster wybrała mySAP ERPFirma SAP Polska podpisała umowę z Aster City Cable Sp. z o.o. na sprzedaż zintegrowanego systemu zarządzania - mySAP ERP.
0 1 0 0 0 11.08.2005Partner ASM dla Lait FranceOutsoursing przedstawicieli handlowych – taka usługę dla firmy Lait France Sp. z o.o. od lipca br. realizuje PARTNER ASM. Przedstawiciele PARTNER ASM odpowiadają za ekspozycję produktów firmy CANDIA - mleka gotowego do spożycia: „MAMO, ROSNĘ!”, „JUNIOR” oraz „SYLWETKA” w wybranych sieciach punktów sprzedaży.
0 1 0 0 0 11.08.2005HOUSE & CD Projekt na początku września startują z nową grąMarka House (firma odzieżowa należąca do Artman S.A) oraz wiodący wydawca gier komputerowych na polskim rynku – CD Projekt przygotowały program dla wszystkich, którzy kochają muzę. W ścisłej współpracy z polskim producentami muzycznymi: O. G. H. i Mafia Mike zostanie wydany pakiet o nazwie House, w którego skład wchodzą 2 programy: House oraz House Mikser.
0 1 0 0 0 11.08.2005Muzyka z reklam w iplay.plIplay.pl uruchomił dział prezentujący muzykę wykorzystaną w reklamach.
0 1 0 0 0 11.08.2005Wanilia zakrasnoludnia WrocławAgencja reklamowa Wanilia opracowała koncepcję zakrasnoludnienia Wrocławia.
0 1 0 0 0 11.08.2005SEMESTR po raz setnyW październiku br. ukaże się setne wydanie Magazynu Studentów SEMESTR.
0 1 0 0 0 11.08.2005Nowy wortal www.9477.plWortal gospodarczy www.9477.pl, prowadzony przez Telefoniczną Agencję Informacyjną Sp. z o.o. w lipcu b.r. zmienił szatę graficzną i otrzymał narzędzia podnoszące jego funkcjonalność.
0 1 0 0 0 11.08.2005Wystawa na ogrodzeniu Łazienek Królewskich12 wrzesnia na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie pojawi sie 20 nagrodzonych i wyróznionych zdjec w ogólnopolskim konkursie fotograficznym City AFTER EIGHT.
0 1 0 0 0 11.08.2005Marketing produktów o wysokich wartościach odżywczychUmbrella Marketing House we współpracy z Katedrą Ekonomiki Konsumpcji Wydz. Nauk o Żywieniu Człowieka prowadzi złożony projekt badawczy, którego celem jest m.in. rozpoznanie preferencji konsumentów w zakresie produktów o wyokich wartościach odżywczych.