0 2 0 0 0 8.07.2011Kraków na plażach i ulicach SopotuKraków i Sopot goszczą u siebie nawzajem z działaniami promocyjnymi. Stolica Małopolski promuje się nad morzem już od 1 lipca, Sopot zaś oficjalnie rozpocznie swoją kampanię w Krakowie 15 lipca. Przedsięwzięcie związane jest ze startem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
0 3 0 0 0 8.07.2011Okładki „Przekroju” najbardziej erotyczne w pierwszym półroczu 2011 rokuZ badania przeprowadzonego przez agencję Multi Communications wynika, że „Przekrój” jest tym spośród tygodników, na którego okładkach najczęściej występują słowa o znaczeniu erotycznym. Najwięcej obrazów o znaczeniu erotycznym znajduje się na okładkach „Polityki” oraz również „Przekroju”.
0 1 0 0 0 7.07.2011Wydarzenie dla przedstawicieli samorządów na Targach Event 2011Jak zadbać o swój wizerunek, zanim dziennikarze przydzielą nas do określonej kategorii? W jaki sposób osiągnąć cel w zgodzie z potrzebami mieszkańców regionu? Jakie są pozytywne wzorce zachowań przedstawicieli władz samorządowych, jakie zaś postawy są zdecydowanie niewłaściwe? Jaki jest ich wpływ na postrzeganie regionu? Na takie i podobne pytania można będzie znaleźć odpowiedź na specjalnej konferencji organizowanej przez ZFPR „Biznes i samorząd – skuteczna promocja regionu”. Konferencja odbędzie się drugiego dnia Targów Event – 6 października.
1 1 0 0 0 7.07.2011Kampania reklamowa dla Merlin.pl (wideo)Pojawił się nowy spot reklamowy Merlin.pl – „Sklep z wyobraźnią”. Piętnastosekundowa reklama wykonana została techniką poklatkową.
0 1 0 0 0 7.07.2011Guinness i Kilkenny powiększą ofertę Grupy ŻywiecW samym szczycie sezonu Grupa Żywiec dołączy najbardziej znane piwa Irlandii – Guinness oraz Kilkenny Red. Od początku lipca br. potentat polskiego rynku piwa dostarcza dumę Zielonej Wyspy do sklepów detalicznych, super- i hipermarketów, hurtowni oraz pubów i restauracji. To kolejna odpowiedź firmy dystrybuującej m.in. Żywca, Heinekena, Paulanera i Desperadosa na potrzeby zgłaszane przez polskich konsumentów złocistego trunku.
1 1 0 0 0 7.07.2011Nowe odmiany Grześków (wideo)Rozpoczęła się kampania promująca nowe wafle Grześki: w mlecznej czekoladzie i Skrajnie Fajne (oblane czekoladą tylko na obwodzie). Akcję przygotowała i zrealizowała agencja Men at Work.
0 1 0 0 0 7.07.2011Rachunki za darmo w placówkach Alior BankuW każdym oddziale i placówce partnerskiej Alior Banku można obecnie bez prowizji opłacić wszystkie rachunki, w tym za gaz, energię elektryczną, wodę, telefon czy telewizję kablową. Nowa usługa jest adresowana do wszystkich osób, również tych, które nie są klientami Alior Banku.
0 1 0 0 0 7.07.2011Kupony rabatowe – przepis na sukces w handlu online?Blisko 90 milionów dorosłych osób w USA zakupi w tym roku kupony online – wynika z najnowszych badań. Rewolucja cyfrowa połączona z koniecznością zaciskania pasa podczas ostatniego kryzysu gospodarczego sprawiły, że blisko połowa Amerykanów podczas zakupów w Internecie wykorzystuje kupony. Nowa forma oszczędności przypadła do gustu także Polakom. Korzysta z niej już co trzeci rodzimy internauta, a prognozy są bardziej niż optymistyczne.
0 1 0 0 0 7.07.2011Kreatywne powitanie polskiej prezydencjiClear Channel na przywitanie polskiej prezydencji w UE wspólnie z Otwartym Kurortem Kultury przygotował niestandardowe instalacje na wiatach przystankowych w Sopocie. Przez cały lipiec pasażerowie najważniejszej sopockiej linii autobusowej mają okazję podziwiać niestandardowe realizacje na wiatach przystankowych Clear Channel.
0 1 0 0 0 7.07.2011Letni szlak czarnego tygrysaCzarny tygrys widoczny będzie na wielu tegorocznych letnich imprezach, w których uczestniczy marka Black Energy Drink – m.in. w ramach akcji Summer City, realizowanej wspólnie z Radiem Eska.