Udział Internetu w rynku reklamowym w raporcie domu mediowego Starlink
  • 0
  • 1
22.11.2007

Udział Internetu w rynku reklamowym w raporcie domu mediowego Starlink

Po trzech kwartałach 2007 roku szacowana wartość netto rynku reklamowego wyniosła 4 miliardy 478 milionów złotych (szacowana wartość rynku reklamy w mediach w pierwszych trzech kwartałach 2006 r. to 3,91 miliarda złotych), wynika z najnowszego raportu domu mediowego Starlink.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2007

Sukces pierwszej, ogólnopolskiej promocji marki Żubr

Główną nagrodą w promocji „2 Żubry i spokój” była pensja na 20 lat w wysokości 360.000 zł. Pensję można było sobie zapewnić kupując 2 piwa Żubr i wysyłając SMS-em kody promocyjne, które znajdowały się pod kapslami oraz zawleczkami promocyjnych opakowań piwa. Ponadto codziennie, przez 8 tygodni trwania promocji, spośród wszystkich zgłoszeń przysłanych danego dnia losowana była jedna nagroda pieniężna o wartości 2.000 zł. Nagroda główna - pensja na 20 lat - została wylosowana spośród wszystkich zgłoszeń w dniu 31.10.2007 o 21:00.

21 listopada 2007