0 1 0 0 0 27.11.2007„Zawartość PRu w PRrze” według NewsPointNewsPoint sprawdził jak specjaliści od wizerunku w ciągu ostatniego półrocza zadbali o własny wizerunek w internecie. Ranking uwzględnia 28 agencji PR, o których najczęściej pisano w polskich mediach online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Najpopularniejsze tematy to nowe kontrakty, raporty rynkowe przygotowywane przez agencje, zmiany personalne oraz nominacje do nagród branżowych.
0 1 0 0 0 27.11.2007Echo Miasta rozdaje prezentyW dniach 03.i 17 grudnia Echo Miasta - miejska gazeta ogłoszeniowa organizuje dla swoich czytelników i reklamodawców akcję: „Święty rozdaje prezenty”.
0 1 0 0 0 27.11.2007Rzuć palenie w InternecieUruchomiona została nowa wersja serwisu www.niquitin.pl poświęconego rzucaniu palenia z zastosowaniem preparatu NiQuitin, należącego do Nikotynowej Terapii Zastępczej. Strona w dużym stopniu oparta jest o sekwencje wideo nagrane w jakości HD (high definition). Projekt zrealizowała agencja interaktywna OS3 multimedia.
0 1 0 0 0 27.11.2007Akademia Farmaceuty w BrandPRObsługą czwartej edycji partnerskiego programu USPharmacia Akademia Farmaceuty zajmuje się BrandPR, dział PR Brand Support. Zadaniem brandPR jest wsparcie programu działaniami w oparciu o komunikację 360°. Elementem dodatkowym są warsztaty i wykłady na uczelniach o kierunkach medyczno - farmaceutycznych we współpracy z Młodą Farmacją – organizacją studencką kierunków farmaceutycznych.
0 1 0 0 0 27.11.2007Dobry PR bez chemiiProdukcja żywności ekologicznej w Polsce dopiero się rozwija, a jej promocja zazwyczaj ogranicza się do podstawowych, niskobudżetowych środków. Sytuacja jednak powoli się zmienia – rośnie zapotrzebowanie klientów na naturalną żywność, a firm z tego sektora na profesjonalną obsługę PR. Świadczy o tym konferencja prasowa Klastra Bioprodukt, zorganizowana 22 listopada w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi przez wrocławską agencję Highlite PR.
0 1 0 0 0 27.11.2007Genesis PR dla Tan-VietAgencja Genesis PR podpisała umowę z Tan-Viet International. Genesis PR odpowiada za PR korporacyjny, wizerunkowy i produktowy Tan-Viet, a także wprowadzenie firmy na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.
0 1 0 0 0 27.11.2007Rusza II ogólnopolska akcja edukacyjna Olimpiada Zdrowia13 grudnia br. w gimnazjach na terenie całego kraju rozpocznie się II ogólnopolska Olimpiada Zdrowia, czyli konkurs wiedzy na temat żywności i zdrowego żywienia. Współorganizatorem i sponsorem głównym konkursu jest firma Indykpol SA. Patronat nad programem objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej oraz Ministerstwo Zdrowia.
0 1 0 0 0 27.11.2007Odblaskowa akcja BartkaFirma Bartek wraz z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i producentem elementów odblaskowych – 3M Poland zainaugurowała tej jesieni ogólnospołeczną akcję edukacyjną pod hasłem „Z odblaskami bezpieczniej”.
0 1 0 0 0 27.11.2007Znajdź swój styl z LadySpace17 listopada br. rozpoczął się konkurs „Znajdź swój styl z LadySpace”, którego celem jest wsparcie nowego serwisu dla młodych kobiet www.LadySpace.pl.
0 1 0 0 0 27.11.2007Wincanton wspiera Oskary FMCG 200715 listopada b.r. odbyła się uroczysta gala z okazji przyznania nagród II edycji ogólnopolskiego konkursu „Oskary FMCG”. Organizatorem konkursu był Magazyn Życie Handlowe, wspierany przez Wincanton.