Ubezpieczenie dla każdej mamy
  • 0
  • 1
22.05.2006

Ubezpieczenie dla każdej mamy

Firma marketingu bezpośredniego Present-Service S.A. ubezpiecza młode mamy od następstw nieszczęśliwych wypadków. Każda mama, która wypełni i odeśle kartę zwrotną z paczki reklamowej „Dzidziuś” rozdawanej w szpitalach położniczych, objęta zostaje bezpłatnym, rocznym ubezpieczeniem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

BYLY KLIENT

17 lat temu

DANE...

Z TGO CO WIEM, O WIELE WIĘKSZĄ BAZĄ ADRESEOWĄ MŁODYCH RODZIN, DYSPONUJE FIRMA PELARGOS, BEZPOŚREDNI KONKURENT PRESENT SERVICE.
PELARGOS, MA LEPIEJ ROZWINIĘTĄ DYSTRYBUCJĘ SWOICH PUDEŁKEK, A PRZEDE WSZYSTKIM - KONTROLUJE JĄ NA BIEŻĄCO.
KLIENT TEGO TYPU FIRMY, MUSI MIEĆ PEWNOŚĆ ŻE JEGO PRÓBKA TRAFI DO MATEK W TAKIEJ ILOŚĆI JAKA ZOSTAŁA ZAKONTRAKTOWANA. PRESENT SERVICE NIESTETY POD TYM WZGLĘDEM NIE WYKAZUJE SIĘ PROFESJONALIZMEM.

22 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
22.05.2006

Siła perswazji awatarów KOŁO

Sympatyczna blondynka i wzbudzający zaufanie architekt to nowe twarze i... głosy kampanii internetowej Sanitec KOŁO. Obydwie postaci to mówiący, wirtualni przewodnicy - awatary. Mogliśmy ich spotkać zarówno na bannerach, jak i stronach docelowych kampanii, prowadzonej pod hasłem "Wzór jakości - jakość wzornictwa". Obliczona na wielomilionowy zasięg kampania niejako już tradycyjnie wzbudziła wiele dyskusji - tym razem za sprawą dźwiękowych bannerów w nietypowym formacie.

19 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.05.2006

Blendery bezprzewodowe Bosch - działania promocyjne

W ostatnim czasie Bosch rozszerzył swoją ofertę o innowacyjne blendery bezprzewodowe. Wprowadzeniu tych urządzeń na rynek towarzyszyły rozmaite działania promocyjne. W kwietniu i maju Bosch sponsorował serwis „Moje gotowanie” na portalu Onet. pl. Na specjalnie przygotowanych stronach można było znaleźć informacje o blenderach oraz nowym, najsilniejszym na świecie robocie kuchennym MUM 8. Internauci mogli wziąć udział w konkursie na wymyślenie najlepszego hasła reklamowego. Codziennie wybierane było hasło dnia, a jego autor otrzymywał nagrodę – blender bezprzewodowy. Najlepsze hasło całego konkursu nagrodzone zostało robotem MUM 8. W ramach akcji, oprócz wspierającego mailingu, wyemitowanych zostało także milion skyscraperów.