Siła perswazji awatarów KOŁO
  • 0
  • 1
22.05.2006

Siła perswazji awatarów KOŁO

Sympatyczna blondynka i wzbudzający zaufanie architekt to nowe twarze i… głosy kampanii internetowej Sanitec KOŁO. Obydwie postaci to mówiący, wirtualni przewodnicy – awatary. Mogliśmy ich spotkać zarówno na bannerach, jak i stronach docelowych kampanii, prowadzonej pod hasłem „Wzór jakości – jakość wzornictwa”. Obliczona na wielomilionowy zasięg kampania niejako już tradycyjnie wzbudziła wiele dyskusji – tym razem za sprawą dźwiękowych bannerów w nietypowym formacie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Gismo

18 lat temu

A gzdie można obejrzeć sobie te bannery ?

Skoro w artykule są opisywane tak interesujące bannery z avatarami to czy jest możliwość obejrzenia sobie tych reklam?

19 maja 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
19.05.2006

Blendery bezprzewodowe Bosch - działania promocyjne

W ostatnim czasie Bosch rozszerzył swoją ofertę o innowacyjne blendery bezprzewodowe. Wprowadzeniu tych urządzeń na rynek towarzyszyły rozmaite działania promocyjne. W kwietniu i maju Bosch sponsorował serwis „Moje gotowanie” na portalu Onet. pl. Na specjalnie przygotowanych stronach można było znaleźć informacje o blenderach oraz nowym, najsilniejszym na świecie robocie kuchennym MUM 8. Internauci mogli wziąć udział w konkursie na wymyślenie najlepszego hasła reklamowego. Codziennie wybierane było hasło dnia, a jego autor otrzymywał nagrodę – blender bezprzewodowy. Najlepsze hasło całego konkursu nagrodzone zostało robotem MUM 8. W ramach akcji, oprócz wspierającego mailingu, wyemitowanych zostało także milion skyscraperów.