Blendery bezprzewodowe Bosch - działania promocyjne
  • 0
  • 1
19.05.2006

Blendery bezprzewodowe Bosch – działania promocyjne

W ostatnim czasie Bosch rozszerzył swoją ofertę o innowacyjne blendery bezprzewodowe. Wprowadzeniu tych urządzeń na rynek towarzyszyły rozmaite działania promocyjne. W kwietniu i maju Bosch sponsorował serwis „Moje gotowanie” na portalu Onet. pl. Na specjalnie przygotowanych stronach można było znaleźć informacje o blenderach oraz nowym, najsilniejszym na świecie robocie kuchennym MUM 8. Internauci mogli wziąć udział w konkursie na wymyślenie najlepszego hasła reklamowego. Codziennie wybierane było hasło dnia, a jego autor otrzymywał nagrodę – blender bezprzewodowy. Najlepsze hasło całego konkursu nagrodzone zostało robotem MUM 8. W ramach akcji, oprócz wspierającego mailingu, wyemitowanych zostało także milion skyscraperów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52042 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

19 maja 2006