Tyskie – z Teksasu czy Japonii? Nowa reklama tej marki piwa (wideo)
  • 1
  • 1
13.05.2011

Tyskie – z Teksasu czy Japonii? Nowa reklama tej marki piwa (wideo)

Na początku maja w największych stacjach telewizyjnych w kraju, a pod koniec kwietnia w portalu społecznościowym Facebook rozpoczęła się emisja nowego spotu reklamowego piwa Tyskie. To druga, po interaktywnej siatce w centrum Warszawy, odsłona przewrotnej kampanii wizerunkowej marki: „Tak dobre, że każdy chce je uważać za swoje”. Tym razem akcja rozgrywa się na nowojorskim Brooklynie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 maja 2011