Tylko muzyka podoba się w spocie polskiej prezydencji - Marketing przy Kawie
Tylko muzyka podoba się w spocie polskiej prezydencji
  • 1
  • 2
1.07.2011

Tylko muzyka podoba się w spocie polskiej prezydencji

Wyniki sondaży nie były zbyt pochlebne dla wyemitowanego w tym tygodniu spotu promującego polską prezydencję w UE, również w mediach pojawiło się wiele krytycznych opinii. Innymi słowy – kolejna kontrowersyjna produkcja. Agencja badawcza Labiometrics sprawdziła, jak mózgi Polaków reagują na ten spot.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 lipca 2011

30 czerwca 2011

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 2
30.06.2011

El Padre realizuje kampanię dla Peugeot Polska

W ramach prowadzonych działań agencja El Padre realizuje 12 lokalnych kampanii marketingowych oraz eventów „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany”. Celem prowadzonych działań jest intensywna promocja lokalnego dealera Peugeot Polska również jako dealera samochodów używanych – pokazanie zalet programu „Peugeot Używany Gwarantowany”, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów oraz sprzedaż samochodów.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
30.06.2011

Stabilizacja nastrojów w czerwcu

Czerwiec przyniósł niewielką poprawę w nastrojach konsumentów. Po wcześniejszej długotrwałej tendencji spadkowej jest to trzeci miesiąc z rzędu, w którym mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) rośnie. W czerwcu wzrost ten jest niewielki – o ponad 1 punkt, obecny poziom wskaźnika to 84,8 pkt.  Ponieważ zmiana jest nieznaczna, można powiedzieć, że od dwóch miesięcy optymizm konsumentów w Polsce jest stabilny.