0 1 0 0 0 11.07.2011UOKIK karze ZAiKS i SFP za zmowęStowarzyszenie Autorów ZAiKS oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich zawarły porozumienie ograniczające konkurencję. Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów potwierdził decyzję Prezes UOKiK. Utrzymana została również kara finansowa nałożona na spółki – łącznie 1,25 mln zł.
2 1 0 0 1 11.07.2011Prawo i Sprawiedliwość atakuje Platformę spotem wyborczym (wideo)Prawo i Sprawiedliwość rozpoczęło kampanię „Głosy prawdy”, w której atakuje Platformę Obywatelską. Bohaterowie spotów skarżą się, że są lekceważeni przez rząd PO. „Panie Tusk, panu już dziękujemy" – słyszymy w spotach. Pomysł jest kopią klipu wyborczego amerykańskiego polityka Mitta Romneya.
0 1 0 0 0 11.07.2011Nowy bezpłatny magazyn Złotych TarasówWe wtorek, 12 lipca na rynku pojawi się pierwszy numer „Z” – czasopisma warszawskiego centrum handlowego Złote Tarasy. Tematyka numeru to moda, kultura, sztuka i sprawy miejskie. Pierwszy numer pisma będzie dystrybuowany bezpłatnie na terenie centrum oraz w okolicznych biurowcach.
0 1 0 0 0 8.07.2011Nowy kanał dla kobiet startuje 20 lipca20 lipca portfolio Viacom International Media Networks poszerzy się o nowy, międzynarodowy kanał rozrywkowy skierowany do kobiet – Viacom Blink!. To wspólny projekt koncernu oraz firmy Endemol – znanego na świecie producenta programów. Polska będzie pierwszym rynkiem, na którym nowy kanał rozpocznie nadawanie.
1 1 0 0 0 8.07.2011Nestlé Polska startuje z nową kampanią marki Jojo (wideo)4 lipca rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna promująca markę Jojo. Składa się ona z dwóch spotów wpisujących się w nową, całościową strategię komunikacji brandu. Strategia została przygotowana we współpracy z wybraną w przetargu agencją JWT, która na początku 2011 roku rozpoczęła obsługę marki.
0 2 0 0 0 8.07.2011Międzymiastowy Eurolot.comPo czerwcowym evencie w krakowskiej Galerii Kazimierz – w tym miesiącu rozpoczęła się szersza kampania reklamowa nowej oferty Eurolot.com. Hasło działań promujących nowe, bezpośrednie połączenia lotnicze brzmi: „Eurolot.com Międzymiastowy!”.
0 1 0 0 0 8.07.2011Kampania „Mam SM” z nominacją do kolejnej nagrody Agencja Hill&Knowlton, zdobywca Srebrnego Lwa na tegorocznym konkursie reklamy w Cannes, ma szansę na kolejną prestiżową nagrodę. Przygotowana przez nią kampania „Mam SM” zdobyła nominację do Communiqué Awards w kategorii Excellence in Digital Communications oraz specjalną nominację jury za innowacyjną kampanię (Judge’s Special Award for Innovation).
0 1 0 0 0 8.07.2011Codemedia przejmuje połowę udziałów w TradeTracker PolandFirma Codemedia przejęła 50% udziałów w spółce TradeTracker Poland, wchodzącej w skład międzynarodowej sieci marketingu afiliacyjnego.
2 1 0 0 0 8.07.2011Wakacyjni Zwiadowcy Kraju wybrani (wideo)Trwa konkurs serwisu OtoWakacje.pl (część Grupy Allegro) w ramach projektu „Czy jarasz się Polską?”. Zakończony został etap, w którym poszukiwano Wakacyjnych Zwiadowców Kraju, posługując się modną od jakiegoś czasu w reklamie konwencją ogłoszenia rekrutacyjnego. Idealny kandydat musiał być pełnym energii optymistą, gotowym sprawdzić i pokazać innym, jak można czerpać radość z wypoczynku w Polsce.
0 2 0 0 0 8.07.2011Kraków na plażach i ulicach SopotuKraków i Sopot goszczą u siebie nawzajem z działaniami promocyjnymi. Stolica Małopolski promuje się nad morzem już od 1 lipca, Sopot zaś oficjalnie rozpocznie swoją kampanię w Krakowie 15 lipca. Przedsięwzięcie związane jest ze startem polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.