El Padre realizuje kampanię dla Peugeot Polska
  • 0
  • 3
30.06.2011

El Padre realizuje kampanię dla Peugeot Polska

W ramach prowadzonych działań agencja El Padre realizuje 12 lokalnych kampanii marketingowych oraz eventów „Weekend Peugeot Używany Gwarantowany”. Celem prowadzonych działań jest intensywna promocja lokalnego dealera Peugeot Polska również jako dealera samochodów używanych – pokazanie zalet programu „Peugeot Używany Gwarantowany”, zebranie jak największej liczby kontaktów potencjalnych klientów oraz sprzedaż samochodów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.06.2011

Stabilizacja nastrojów w czerwcu

Czerwiec przyniósł niewielką poprawę w nastrojach konsumentów. Po wcześniejszej długotrwałej tendencji spadkowej jest to trzeci miesiąc z rzędu, w którym mierzony przez Ipsos Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (WOK) rośnie. W czerwcu wzrost ten jest niewielki – o ponad 1 punkt, obecny poziom wskaźnika to 84,8 pkt.  Ponieważ zmiana jest nieznaczna, można powiedzieć, że od dwóch miesięcy optymizm konsumentów w Polsce jest stabilny.