0 1 26.09.2005trzy,14 dla Diorafirmy TweetNa koniec września 2005 zaplanowane zostało otwarcie pierwszego w Polsce, a trzeciego na świecie Instytutu Diora.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad54935 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 26.09.2005Agencja Advertiva dla Sokpol Sp. z o.o.Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz kompleksowo zrealizowała program motywacyjny (program lojalnościowy dla kanału dystrybucji) dla firmy Sokpol. Sokpol jest producentem soków, nektarów i napojów sprzedawanych między innymi pod marką “Siódme Niebo”, “Złoty Potok” i „Dinuś”.
0 1 0 0 0 26.09.2005Veni, vidi....Vitara!Kto pierwszy powiedział „Veni, vidi, vici”? - oczywiście Juliusz Cezar. To słynne powiedzenie stało się inspiracją dla Agencji Wizard przy stworzeniu strategii i kreacji launchu nowej Grand Vitary.
0 1 0 0 0 26.09.2005Ruszyła kampania wizerunkowa CANAL+CANAL+ rozpoczął w ogólnopolskiej telewizji kampanię wizerunkową, której zadaniem jest wzmocnienie rozpoznawalności oraz wizerunku marki.
0 1 0 0 0 23.09.2005Polacy w sieci chętnie opowiadają o swojej seksualnościAgencja Zentropy Partners Polska przeprowadziła badania dotyczące zachowań seksualnych różnych nacji - Durex Global Sex Survey 2005. Dzięki przeprowadzonej kampanii w badaniach wzięła udział rekordowa liczba prawie 100 tysięcy polskich internautów, którzy wypełnili ankietę na stronie www.durex.pl.