Veni, vidi....Vitara!
  • 0
  • 1
26.09.2005

Veni, vidi….Vitara!

Kto pierwszy powiedział „Veni, vidi, vici”? – oczywiście Juliusz Cezar. To słynne powiedzenie stało się inspiracją dla Agencji Wizard przy stworzeniu strategii i kreacji launchu nowej Grand Vitary.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53959 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

SF

18 lat temu

Ubogie ostatnio te artykuły:(( Nie chce im się pisać, czy co..

Sprytnie, ale nie dla speców- marketingowców - reklama na środku str. zabiera jakieś 25 linijek tekstu! Kiedyś to było profesjonalnie - linki do reklamówek tu i ówdzie - to jest przecież wabik każdego art., Drodzy Twórcy mpk. Czekamy na powrót dobrego warszatu.

 

26 września 2005

23 września 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
23.09.2005

„Wielka jesienna promocja” Indykpolu

Od 1 września do końca października br. trwa „Wielka jesienna promocja” Indykpolu. Ideą akcji adresowanej do detalistów i hurtowników posiadających w swojej ofercie wyroby Indykpolu jest premiowanie sprzedaży wybranych produktów. Wśród nich, oprócz dobrze znanego konsumentom pasztetu domowego, filetu specjał, szynki mozaika i smakowita, są również nowości jesienne – tradycyjne wędliny kanapkowe, takie jak: tyrolska, luncheon meat, kanapkowa oraz bardziej wyszukane propozycje jak np. szynka staromazurska, polędwica miodowa, czy szynka z piersi indyczej.