0 1 0 0 0 14.09.200510 tysięcy nagród na 10-lecie Kucharka19 września 2005 rusza Wielka Promocja Smaku marki KUCHAREK. Potrwa do 27 października.
0 1 0 0 0 14.09.2005Continental nowym klientem SigmyAgencja Sigma International (Poland) rozpoczyna działania PR dla firmy Continental AG w ramach kluczowego programu komunikacji korporacyjnej „On the Road To Championship” („Na drodze do mistrzostwa”).
0 1 0 0 0 13.09.2005CMO – Nowy tytuł od IDG Poland SAZgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Wydawnictwo IDG Poland S.A. przygotowało na jesień 2005 premiery 2 nowych tytułów.
0 1 0 0 0 13.09.2005Nowe trendy w Public RelationsDziałania PR stanowią istotny i coraz ważniejszy element budowania marki. Jak zatem komunikować się z otoczeniem zewnętrznym i wewnętrznym, by osiągnąć zamierzone cele? Jakie kroki podejmować w sytuacji kryzysowej? Jak umiejętnie wykorzystać sponsoring? Te i inne zagadnienia poruszone zostaną podczas kongresu „Nowe trendy w Public Relations”, który odbędzie się 29–30 września 2005 w Hotelu Bristol w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest firma szkoleniowa ECU Marketing.
0 1 0 0 0 13.09.2005Nowoczesne tramwaje w ofercie CAM MediaCAM Media zrealizowała kampanię na nowoczesnych tramwajach przegubowych. Firma oferuje powierzchnię reklamową na tym nośniku w Warszawie.
0 1 0 0 0 13.09.2005Jeszcze więcej męskich tematów w INTERIA.PLW ramach umowy partnerskiej z Motor-Presse Polska, wydawcą polskiej edycji Men’s Health, do serwisu Facet w INTERIA.PL trafia część materiałów redakcyjnych z bieżących wydań pisma.
0 1 0 0 0 13.09.2005Kolejny krok II edycji Johnnie Walker Master of Bar AdministrationUczestnicy II edycji Johnnie Walker Master of Bar Administration mogą przystąpić do programu lojalnościowego firmy Diageo Polska. Program skierowany jest do barmanów – uczestników JWMBA i polega na wymianie nakrętek wybranych alkoholi z portfolio Diageo Polska na punkty. Nakrętka to określona liczba punktów (np. Johnnie Walker Blue – 20 punktów, Capitan Morgan – 3 punkty, Smirnoff Vladimir – 1 punkt), które następnie mogą być wymieniane na nagrody. Każdy z barmanów może otrzymać dodatkowe punkty przyznawane przez organizatora indywidualnie – premiowane są między innymi: aktywność, osobowość, zaangażowanie i indywidualizm uczestników oraz udział w konkursie „najlepszy drink”.
0 1 0 0 0 13.09.2005Konkurs fotograficzny City AFTER EIGHT rozstrzygnięty12 września 2005 r. podczas uroczystego wernisażu z udziałem zwycięzców i wielu gości ogłoszone zostały wyniki konkursu fotograficznego City AFTER EIGHT inspirowanego marką wykwintnych miętowych czekoladek. Na ogłoszony w czerwcu konkurs nadesłano prawie 1200 zdjęć, z których jury konkursu, pod przewodnictwem znanego fotografa Chrisa Niedenthala, wybrało 20 najciekawszych prac, przyznając 3 główne nagrody i 17 wyróżnień. Wszystkie nagrodzone prace można oglądać na ogrodzeniu Łazienek Królewskich w Warszawie do 10 października tego roku.
0 1 0 0 1 12.09.2005Kompania Piwowarska i Grupa Żywiec połączyły siłyCzyżby jedna z największych sensacji polskiego życia biznesowego w tym roku? Owszem, jednak na razie na polu sportowym. W I Mistrzostwach Branży Piwowarskiej w Tenisie, które odbyły się w dniach 7-11 września na kortach w Giławie k. Olsztyna pierwsze miejsce w deblu zajęła para Sebastian Henkiel (Kompania Piwowarska) i Jacek Caputa (Grupa Żywiec). Zwyciężyli w dwóch setach (7:6 ; 6:2), grając przeciwko parze z Carlsberg Polska – Łukasz Szymański, Jan Stasiak.
0 1 0 0 0 12.09.2005„More to see” – pierwsza w Polsce kampania marki Sharp12 września rozpoczyna się multimedialna kampania reklamowa marki Sharp, światowego lidera w segmencie telewizorów LCD pod hasłem „More to See”, prowadzona równolegle w Europie.