Trzech na czterech Polaków zna T-Mobile
  • 0
  • 1
24.08.2011

Trzech na czterech Polaków zna T-Mobile

Wyniki badań przeprowadzonych w sierpniu przez Millward Brown SMG/KRC wskazują, że 75% ankietowanych zna markę T-Mobile. Taki poziom rozpoznawalności marki po dwóch miesiącach od momentu jej wprowadzenia to wynik intensywnej kampanii promocyjnej prowadzonej w całej Polsce.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 sierpnia 2011

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
24.08.2011

Sesja jak z domówki w kampanii Big Star

Artystyczna warszawska Praga. Kamienica przy ul. Nieporęckiej 12 – znana z klimatu wolności artystycznej i designerskiej, stała się tłem do prezentacji jesienno-zimowej kolekcji marki Big Star. Autorką sesji fotograficznej do kampanii „Free Choice. Free Life!” jest Agata Pospieszyńska. Po raz pierwszy od wielu lat sesja realizowana była w Polsce. Jej efekty od 1 września widoczne będą w siedmiu największych ośrodkach miejskich.