Triumph na srebrnym ekranie - Marketing przy Kawie
Triumph na srebrnym ekranie
  • 0
  • 1
22.11.2005

Triumph na srebrnym ekranie

Firma Triumph Polska Sp. z o.o. słynąca ze spektakularnych kampanii outdoorowych tym razem stawia na srebrny ekran. Od 4 listopada do 9 grudnia w 38 kinach na terenie całego kraju będzie wyświetlany spot promujący najnowszą kolekcję bielizny – Fashion. Szacuje się, że przekaz dotrze do ponad 600 000 odbiorców z wyselekcjonowanej grupy docelowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54934 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2005

Raport On Board PR

Raport firmy „Konsument i media” ma pomóc przedsiębiorcom w planowaniu działań komunikacyjnych określając rolę mediów w komunikacji z klientami. Stanowi pierwsze z opracowań, które na temat roli public relations w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstw przygotowuje On Board PR. Zaprezentowane w raporcie dane opisują postawy Polaków wobec informacji podawanych w mediach, wiarygodność opinii dziennikarzy oraz możliwy wpływ wiadomości zaczerpniętych z mediów na decyzje zakupowe Polaków.