Nowy miesięcznik Przetargi Publiczne - Marketing przy Kawie
Nowy miesięcznik Przetargi Publiczne
  • 0
  • 1
22.11.2005

Nowy miesięcznik Przetargi Publiczne

W listopadzie ukazał się nowy miesięcznik „Przetargi Publiczne”. Pismo
specjalistyczne w praktyczny i przystępny sposób opisujące problemy, z
którymi na co dzień borykają się osoby zajmujące się zamówieniami publicznymi – zarówno zamawiający, jak i wykonawcy. Nad artykułami pracują
doświadczeni specjaliści z dziedzin, których dotyka konkretny problem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54984 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2005

Raport On Board PR

Raport firmy „Konsument i media” ma pomóc przedsiębiorcom w planowaniu działań komunikacyjnych określając rolę mediów w komunikacji z klientami. Stanowi pierwsze z opracowań, które na temat roli public relations w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstw przygotowuje On Board PR. Zaprezentowane w raporcie dane opisują postawy Polaków wobec informacji podawanych w mediach, wiarygodność opinii dziennikarzy oraz możliwy wpływ wiadomości zaczerpniętych z mediów na decyzje zakupowe Polaków.