Adv.pl kreuje internetowe oblicze EMPiK.com
  • 0
  • 1
22.11.2005

Adv.pl kreuje internetowe oblicze EMPiK.com

Realizacja nowej strategii interaktywnej EMPiKu – największej sieci sprzedaży produktów kultury w Polsce – została powierzona agencji interaktywnej Adv.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53965 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

22 listopada 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.11.2005

Raport On Board PR

Raport firmy „Konsument i media” ma pomóc przedsiębiorcom w planowaniu działań komunikacyjnych określając rolę mediów w komunikacji z klientami. Stanowi pierwsze z opracowań, które na temat roli public relations w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstw przygotowuje On Board PR. Zaprezentowane w raporcie dane opisują postawy Polaków wobec informacji podawanych w mediach, wiarygodność opinii dziennikarzy oraz możliwy wpływ wiadomości zaczerpniętych z mediów na decyzje zakupowe Polaków.

21 listopada 2005