Toolbox Creative Communications wygrywa przetarg na obsługę PR koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc.
  • 0
  • 1
2.03.2007

Toolbox Creative Communications wygrywa przetarg na obsługę PR koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc.

Kontrakt między agencją Toolbox a polskim przedstawicielstwem węgierskiego koncernu farmaceutycznego Gedeon Richter Plc. obejmuje stałą obsługę wizerunkową firmy oraz wybranych produktów i został podpisany do końca roku 2007. Do obowiązków agencji należy strategiczne doradztwo w zakresie działań PR, prowadzenie aktywności media relations, dbanie o komunikację wewnętrzną firmy i nadzorowanie bieżących kampanii produktowych dla leków z portfolio firmy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

2 marca 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

„Odległości” - nowa kampania reklamowa marki Żywiec

Startuje nowa kampania reklamowa marki Żywiec „Odległości”. Kampania realizowana będzie w najważniejszych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Rozpocznie się 5 marca i potrwa do 24 czerwca br. Kampania podkreśla fakt, że dostępne w tysiącach miejsc w Polsce i na świecie piwo marki Żywiec jest warzone wyłącznie w Żywcu, co gwarantuje jego niezmienność oraz pewny, oryginalny i niepowtarzalny smak. Kampania „Odległości” to kontynuacja ubiegłorocznych kampanii „Prawie jak” oraz „Piękna historia”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
2.03.2007

Jetix Commercial Award 2007

Podczas gali finałowej w warszawskim klubie Top Floor, ogłoszono wyniki pierwszej edycji konkursu na najlepśżą reklamę skierowaną do dzieci - Jetix Commercial Award. Statuetką zwycięzcy, najmłodsi
nagrodzili reklamę lalki Barbie, której producentem jest
Mattel. Młodzi widzowie wyróżnili także kreacje reklamowe
marki Cheetos, należącej do koncernu PepsiCo oraz figurek
B-Daman – oferowanych przez firmę Hasbro. Wręczeniu nagród
towarzyszyła zapowiedź Jetix Concept Award – kolejnej
wyjątkowej akcji adresowanej do marketerów komunikujących
się z młodą widownią.