Tomasz Karolak w kampanii Hyundai (wideo)
  • 1
  • 2
7.01.2011

Tomasz Karolak w kampanii Hyundai (wideo)

Hyundai Motor Poland rozpoczyna telewizyjną odsłonę kampanii reklamowej promującej ofertę rocznika 2010. Zamiast informować wyłącznie o atrakcyjnych cenach, importer zaprasza do salonów dealerskich na jazdy testowe. Wystarczy odbyć jazdę testową dowolnym modelem Hyundaia i odpowiedzieć na jedno pytanie, aby wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest Hyundai Genesis Coupe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 stycznia 2011

5 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.01.2011

Pięć nowych firm dołącza do IAB Polska

Z początkiem stycznia 2011 roku IAB Polska zyskało pięciu nowych członków nadzwyczajnych – Grupę Biznes Polska (wortale biznesowe), Next Starcom (agencja interaktywna należąca do grupy Starcom MediaVest), Boldmind (agencja interaktywna), Evolution Media Net (sieć reklamy internetowej) i AGB Nielsen Media Research (firma badawcza specjalizująca się w telemetrycznych badaniach oglądalności telewizji). Aktualnie w ramach IAB Polska działa 156 firm członkowskich.