0 1 0 0 0 18.10.2010Rozdano nagrody w rankingu Zaufane Opinie 2010W sobotę 16 października w warszawskim hotelu Novotel rozdano statuetki laureatom rankingu Zaufane Opinie 2010. Internetowa porównywarka Ceneo nagrodziła najlepiej oceniane przez użytkowników sklepy internetowe. Przy okazji opublikowano specjalny raport Ceneo i serwisu Bankier.pl: „Zaufanie jako podstawa w e-commerce”.
0 1 0 0 0 18.10.2010„Asystent w koncie”, czyli kampania reklamowa BNP Paribas FortisRozpoczęła się nowa kampania banku BNP Paribas Fortis zwracająca uwagę klientów na ofertę „Konta, które służy pomocą”. Centralnym punktem tej kampanii jest postać „asystenta” uosabiającego pomoc w nagłych sytuacjach.
1 1 0 0 0 18.10.2010Nowa kampania reklamowa KredytBanku (wideo)Kredyt Bank ruszył z nową kampanią reklamową „Zarabiaj codziennie”. Celem akcji jest promowanie oferty depozytowej.
0 1 0 0 0 18.10.2010Tytuł Superbrand dla firmy WhirlpoolMarka Whirlpool została ponownie nagrodzona prestiżowym tytułem Superbrand.
0 1 0 0 0 18.10.2010„SEM Specialist” – nowy magazyn marketingowyNa rynku debiutuje „SEM Specialist” – nowy kwartalnik w całości poświęcony marketingowi w wyszukiwarkach. Magazyn kierowany jest do agencji interaktywnych oraz firm, które posiadają samodzielne działy marketingu.
0 3 0 0 0 18.10.201019. edycja kalendarza LavazzaMark Seliger – amerykański fotograf gwiazd – stworzył zdjęcia do 19. edycji kalendarza Lavazza. Tym razem tematem kalendarza na 2011 rok pt. „Falling in love in Italy”. Zdjęcia pokazują sześć intymnych chwil z udziałem jej, jego i kawy.
0 1 0 0 0 18.10.2010Restylizacja marki ŻubrŻubr, jedna z marek piwa w Polsce, przeszedł restylizację. Studio projektowe Ikar na zlecenie Kompanii Piwowarskiej zaprojektowało nowe logo i szarfę, nową ikonę oraz opakowania.
0 1 0 0 0 17.10.2010Internetowa otwartość PolakówBlisko 1/3 polskich internautów chętnie zawiera znajomości w Sieci. Łatwiej im też otworzyć się przed osobami poznanymi w świecie wirtualnym niż rzeczywistym. Co więcej, prawie 30 proc. z nich nawiązało przyjaźń z osobami napotkanymi w Internecie – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.
0 2 0 0 0 15.10.2010Poznajomosci.pl bada zaufanie PolakówPoznajomosci.pl – pierwszy w Polsce program afiliacji 2.0 stworzony z myślą o użytkownikach Internetu, zbadał zaufanie Polaków i ich podatność na sugestię znajomych oraz reklamy. Nie jest zaskoczeniem, że wraz ze wzrostem stopnia penetracji Internetu coraz mniejszą rolę zaczynają odgrywać tradycyjne źródła informacji o produktach, takie jak analizy ekspertów, reklamy czy nawet recenzje prasowe.
0 1 0 0 0 15.10.2010Wystartowała kampania EkoszykLaboratorium Komunikacji realizuje kampanię edukacyjno-informacyjną dla Ministerstwa Środowiska.