Timotei promuje kosmetyki z ekstraktem róży z Jerycha (wideo) - Marketing przy Kawie
Timotei promuje kosmetyki z ekstraktem róży z Jerycha (wideo)
  • 1
  • 2
13.04.2013

Timotei promuje kosmetyki z ekstraktem róży z Jerycha (wideo)

12 kwietnia rozpoczęła się kampania reklamowa szamponów i odżywek do włosów z esencją z róży jerychońskiej. Produkty oferuje marka Timotei (Unilever).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55939 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

12 kwietnia 2013