0 2 0 0 0 14.06.2013Siemens Future Living Award – promocja konkursuSiemens przygotował promocję konkursu dla projektantów i architektów na projekt nowoczesnej kuchni. Informacje o rozpoczętym w czerwcu wydarzeniu można znaleźć w prasie oraz Internecie.
2 1 0 0 1 14.06.2013Załoga Mike’a Tysona na pokładzie odrzutowca Black – kampania (wideo)14 czerwca rozpoczyna się ogólnopolska kampania „Black Jet – The sky’s the limit!” z udziałem ambasadora marki – Mike’a Tysona. Działania obejmują emisję reklam w telewizji, na wielkoformatowych nośnikach OOH oraz w Internecie.
0 1 0 0 1 14.06.2013Nazwy marek, które są muzyką dla uszu – badanie Uniwersytetu w AlabamieProfesor Jennifer Argo z Uniwersytetu w Alabamie opublikowała w „Journal of Marketing” wyniki badań pokazujące, że nazwy marek, które zawierają powtarzające się dźwięki, pozytywnie wpływają na nasz nastrój, a przez to na podejmowane decyzje.
0 2 0 0 1 14.06.2013Da Grasso: nowe logo, zmieniony wystrój lokali, jednolite kampanie marketingowePizzerie Da Grasso zmodyfikują wystrój swoich lokali. Będą też tworzyć jednolite kampanie marketingowe, podporządkowane hasłu „Dobrzy przyjaciele, dobra zabawa, pyszna pizza”.
0 1 0 0 0 13.06.2013Zwycięzcy XXII edycji Idea Awards10 czerwca w You & Me Bar w Warszawie odbyło się wręczenie nagród XXII edycji Idea Awards. Najlepsze reklamy zostały wyłonione przez jury w czterech kategoriach: Medycyna, Moda i uroda, Motoryzacja oraz Produkty i usługi.
0 1 0 0 0 13.06.2013Rozdano PRotony 201312 czerwca odbyła się gala wręczenia nagród branży PR, przyznawanych przez redakcję PRoto.pl. Była to siódma edycja konkursu PRotony.
0 1 0 0 0 13.06.2013Bloog.pl – kampania promująca nową odsłonę platformyRozpoczyna się kampania promująca odmienioną platformę WP – Bloog.pl. Reklamy będzie można zobaczyć w prasie oraz Internecie.
0 2 0 0 0 13.06.2013Robert Makłowicz promuje pomidory w TescoSieć Tesco rozpoczęła kampanię promocyjną „Najwyższa pora na polskiego pomidora”. Odmiany krajowych pomidorów i przepisy na dania z nich prezentuje Robert Makłowicz – łowca smaków Tesco.
0 1 0 0 0 13.06.2013Kampania kart Visa dla MŚPTrwa kampania informacyjna „Zwiększ kontrolę nad firmowymi wydatkami z kartami Visa Business”, skierowana do małych i średnich firm. Jej celem jest pokazanie korzyści, jakie daje używanie kart zamiast gotówki, a także zalet oddzielania wydatków firmowych od osobistych.
0 1 0 0 0 13.06.2013Astor z całoroczną kampanią sterowników przemysłowychFirma Astor z branży automatyki rozpoczęła kampanię wprowadzającą na rynek RXi – sterowniki przemysłowe (producent: GE Intelligent Platforms). Akcja potrwa do końca roku.