TBWA wspiera realizację kampanii społecznej Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym - Marketing przy Kawie
TBWA wspiera realizację kampanii społecznej Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym
  • 0
  • 1
19.09.2007

TBWA wspiera realizację kampanii społecznej Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym

TBWA udzieliło wsparcia dla Towarzystwa Pomocy Głuchoniewidomym przy realizacji kampanii społecznej pt: „Rozmawiam dotykiem”. Celem ww. kampanii jest zbudowanie funduszu dla stworzenia ośrodka wsparcia dla rehabilitacji osób głuchoniewidomych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54935 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 września 2007

18 września 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
18.09.2007

Procter & Gamble Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

W celu wsparcia rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) w Polsce, firma Procter & Gamble przystąpiła do grona Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Oficjalne ogłoszenie współpracy pomiędzy P&G i FOB nastąpiło dzisiaj podczas Rozmów o Odpowiedzialnym Biznesie. W ramach partnerstwa P&G i FOB będą wspólnie wspierać rozwój idei CSR w Polsce, propagować dobre praktyki oraz dzielić się swoimi doświadczeniami.