The Walt Disney Company bada „Pokolenie XD” - Marketing przy Kawie
The Walt Disney Company bada „Pokolenie XD”
  • 0
  • 1
26.01.2010

The Walt Disney Company bada „Pokolenie XD”

Badanie młodzieży europejskiej, opublikowane przez The Walt Disney Company EMEA, identyfikuje nowe pokolenie świadomych cyfrowo dzieci. Dzieci te, które nie znają świata bez Internetu i są wyjątkowo świadome własnej przyszłości oraz przyszłości naszej planety, nazwano Pokoleniem XD – „cyfrowymi” dziećmi Pokolenia X, które urodziły się pomiędzy 1995 a 2001 rokiem.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54896 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

26 stycznia 2010