The Next Step i Walk The Line internetowo dla Marwitu
  • 0
  • 1
30.07.2010

The Next Step i Walk The Line internetowo dla Marwitu

The Next Step i Walk The Line wygrały przetarg na realizację projektu edukacyjnego spółki Marwit. Celem działań będzie budowa wizerunku marki Marwit jako czołowego producenta świeżych i naturalnych produktów spożywczych oraz ambasadora aktywnego i zdrowego stylu życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

30 lipca 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2010

Efekty modelu CPA w spółkach e-commerce

Marketing sprzedażowy jest kluczowym dla spółek e-commerce narzędziem sprzedaży usług i pozyskiwania klientów. Tylko w pierwszej połowie 2009 roku największy partner afiliacyjny Euro-Tax.pl wygenerował 18 500 leadów, inkasując ponad 300 000 zł wynagrodzenia za efekt. Model CPA staje się coraz popularniejszy w spółkach, które zobowiązane są do ścisłego kontrolowania wydatków i kosztów prowadzonych kampanii marketingowych i promocyjnych.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.07.2010

Nowa kampania Coca-Cola Zero

Coca-Cola Zero zaprasza mieszkańców Trójmiasta (Targ Węglowy, 31 lipca), Warszawy (Plac Defilad, 4 sierpnia) oraz Krakowa (Plac Kolejowy, 7 sierpnia) na serię wyjątkowych imprez, podczas których będzie można doświadczyć przeżyć towarzyszących skokom spadochronowym. Wszystko dzięki specjalnie przygotowanemu symulatorowi skoków spadochronowych. Imprezy Coca-Cola Zero przygotowała agencja Euro RSCG 4D, która jest także autorem nowej kampanii marki.