Tesco, Carrefour, Pilos i Isana – najczęściej kupowane marki własne 2013 r. (SW Research)
  • 0
  • 2
20.01.2014

Tesco, Carrefour, Pilos i Isana – najczęściej kupowane marki własne 2013 r. (SW Research)

Produkty marki Tesco kupiło w ciągu ostatniego roku 64% badanych Polaków. Na kolejnych miejscach znalazły się marki Carrefour (61%), Pilos (34%) oraz Isana (34%) – wynika z badania opinii publicznej przeprowadzonego dla On Board PR Ecco Network przez SW Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 stycznia 2014