TEQUILAPolska dla Nałęczowianki
  • 0
  • 1
6.04.2006

TEQUILAPolska dla Nałęczowianki

Nestle Waters Polska (NWP), wyłączny dystrybutor wód Nałęczowianka w Polsce rozpoczął działania promocyjne, których celem jest wzrost sprzedaży oraz znajomości marki Nałęczowianka. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska. Agencja przygotowała program motywacyjny, skierowany do hurtowników oraz przedstawicieli handlowych hurtowni współpracujących z firmą NWP.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53959 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2006

Dilmah Thé Culinaire - sztuka kulinarna i prawdziwa herbata

Niezwykły aromat, egzotyczne pochodzenie oraz rytuał parzenia herbaty od wieków inspirowały artystów. Urzeczeni niezwykłym napojem byli również mistrzowie sztuki kulinarnej – już w XVII wieku pojawiły się pierwsze przepisy na potrawy z wykorzystaniem herbaty. Niestety, w ostatnich dziesięcioleciach blask herbaty został nieco przyćmiony, przede wszystkim na skutek działań globalnych marek, starających się uczynić z herbaty jednorodny w smaku „towar powszechnego użytku”.