Clear Channel Poland umacnia pozycję w segmencie reklamy w punktach sprzedaży
  • 0
  • 1
6.04.2006

Clear Channel Poland umacnia pozycję w segmencie reklamy w punktach sprzedaży

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland nabyła 100% udziałów w spółce Mensa – polskiej firmie, specjalizującej się w reklamie i promocji prowadzonej bezpośrednio na terenie sieci handlowych oraz w supermarketach. Inwestycja jest kolejnym krokiem w kierunku poszerzenia oferty rozwiązań reklamowych w miejscu sprzedaży przez Clear Channel Poland.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 kwietnia 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.04.2006

Dilmah Thé Culinaire - sztuka kulinarna i prawdziwa herbata

Niezwykły aromat, egzotyczne pochodzenie oraz rytuał parzenia herbaty od wieków inspirowały artystów. Urzeczeni niezwykłym napojem byli również mistrzowie sztuki kulinarnej – już w XVII wieku pojawiły się pierwsze przepisy na potrawy z wykorzystaniem herbaty. Niestety, w ostatnich dziesięcioleciach blask herbaty został nieco przyćmiony, przede wszystkim na skutek działań globalnych marek, starających się uczynić z herbaty jednorodny w smaku „towar powszechnego użytku”.